måndag 18 oktober 2010

Blivande Kaffetant...


Sitter här och är alldeles vimmelkantig i huvudet av kaffe… är det så här det känns att dricka kaffe?? Är det verkligen meningen att man ska bli så här påverkad? Går ni andra vana kaffedrickare runt så här hela dagarna?? Och sen fyller ni på med jämna mellanrum? NI ÄR NOG GALNA! Jag kan förstå att kaffe är beroende framkallande efter denna kicken, men vill man verkligen gå runt och känna så här hela dagarna?

Jag var tvungen att koka kaffe till ett chokladbollsbak och tänkte att jag kan väl ta mig en kopp kaffe mocca (kaffe med socker, kakao och varm mjölk) medan jag ändå höll på. Nu är ju jag ingen stor kaffedrickare, för att inte säga att jag är totalt ovan kaffedrickare. Händer kanske 1 gång vartannat år men har hört att kaffe mocca ska vara väldigt gott, och det var det faktiskt. Men vilken kick! Tur att jag sitter ner… Men men, det blir nog inget mer kaffe de kommande åren för min del…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar