torsdag 1 juli 2010

1 på 100



En dag när jag var på väg hem stod där två unga och väldigt snygga, vältränade killar utanför min grind. Självklart var jag tvungen att titta så lite som möjligt eftersom det ofta är en bristvara i mitt liv på unga och väldigt snygga, vältränade killar och höll inte alls nästan på att fastna med fingrarna i låset på grinden…


Dagen efter står jag på mitt jobb och berättar om mitt icke spanande på två unga och väldigt snygga, vältränade killar när jag hör en dörr smälla igen. Jag vänder mig om och står öga mot öga men en av de två unga och väldigt snygga, vältränade killarna från dagen innan. Hur stora är chanserna att en av dessa två unga och väldigt snygga, vältränade killar, precis när jag berättar om honom för mina arbetskamrater, kommer in stövlandes på mitt jobb för att utföra ett arbete! Jag hoppas att han inte hörde vad jag berättade…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar