söndag 25 juli 2010

Trött och besviken


Jaha då har jag, kvinna på 32 år, fått barn sjukdommen scharlakansfeber... Och det var visst inget att leka med. Antibiotika och sängliggande... Men jäsingens vilka resor man får av antibiotikan =o) Det känns som jag ständigt är onykter! Men det är ju lite jobbigt i längden att ständigt känna sig full och vimsig, dessutom tror jag inte att det är så populärt hos polisen att köra bil, om jag nu skulle orka ta mig upp ur sängen och få för mig att ta en raggarrunda runt torget eller liknande.

Till min stora besvikelse har mitt giftemål och förmedlade kontakt uteblivit. Det lät väldigt positivt till en början men nu står det still. Jag vet inte om det är förmedlaren han själv som inte orkar bry sig eller om det är objektet som inte är intresserad.

Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar....

1 kommentar:

  1. Det var mej en lat kontaktförmedlare det där, han kanske behöver en spark där bak? Jag kanske kan assistera med den ;)

    SvaraRadera