onsdag 7 juli 2010

Förmedlad kontakt!



Wohoo!

Bapararabapa, Bapararabapa!
Dansar glädje danser hemma på vardagsrumsgolvet!


JAG SKA GIFTA MIG!!


Ja eller jag ska gå på dejt i alla fall!

Det var så att jag hittade ett foto på en söt kille på en blogg och onykter som jag var vågade jag ju klämma dit en fråga om vem den söta killen på kortet var och om han var singel.

Så nu ska jag på dejt! Eller dejt och dejt föresten… Blogg innehavaren Marcus har lovat att förmedla kontakt och kontaktförmedling är väl det samma som dejt?

Fast tänk om killen på kortet inte alls är intresserad av någon förmedlad kontakt även fast han är singel…. Tar jag ut för mycket i förskott nu?

! JAG SKA GIFTA MIG! Ja eller åtminstone gå på dejt!!
Bapararabapa, Bapararabapa, Bapararabapa…
 

3 kommentarer:

  1. Hihi, inget fel i att ta ut lite glädje i förskott ;)

    SvaraRadera
  2. Men varför just utropa Barabpappa? Ser killen ut som Barbapappa eller?

    SvaraRadera
  3. Nej inte barbapappa, jag nynnar och dansar ju... Bapararabapa, Bapararabapa, Bapararabapa... Jag förstår ju att du inte förstår eftersom det varken syntes eller hördes ända hem till dig, men du kan väl ändå läsa =o)

    SvaraRadera